marți, 13 martie 2012

O provocare verde!

Cu ocazia Swapului de primavara organizat de revista atelierul am cunoscut-o pe Rux. Si cum se pare ca ceea ce i-am facut eu cadou s-a potrivit la fix cu gusturile ei, ne-am impreietenit si am facut schimb de bloguri. Iar unul dintre bloguri ( http://provocariverzi.blogspot.com/2012/03/tema-2-posetageanta-din-blug.html ) m-a "provocat" si m-a provocat tare de m-am apucat sa fac o geanta dintr-o pereche veche de jeansi, fara sa am masina de cusut. Si cum pe mine cand ma provoaca cineva trebuie sa o fac lata, m-am apucat sa fac tot felul de decoratiuni in tehnica tatting folosind acul de cusut, acelasi ac cu care am cusut captuseala, fermoarul, buzunarele... ETC.... Dar sa vedem ce a iesit, si daca place publicului...






6 comentarii:

  1. Anda, gentuta ta e uimitoare. Imi place. Si tehnica tatting e foarteeee interesanta. Astept mai multe informatii. Pana atunci, mult succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos! da e interesanta tehnica si e si destul de grea, eu nu o prea stapanesc dar ceea ce am facut a iesit binisor asa ca m-am incumetat sa le aplic pe geanta. daca vrei detalii uite aici http://www.myhq.com/public/m/i/michelles_angel/ sunt si tutoriale si modele.. eu am folosit destul de mult site-ul asta. spor la tatting si sa vedem si noi realizarile tale :)

      Ștergere
  2. Anda ma bucur tare mult ca ai raspuns provocarii - eram sigura ca va iesi ceva minunat din mainile tale si nu m-am inselat!! Nici nu ai spune ca ai lucrat numai de mana fara masina! Imi place foarte mult ca ai folosit partea de sus cu tot (ai pastrat si buzunarele si cum ai prins manerele de gaicile de la betelia blugului). Iar tattingul eu stiu ca este foarte foarte migalos asa ca jos palaria!:)
    Bafta!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos Rux, ma onoreaza laudele tale. am mai lucrat cu jeansi si in trecut, cand mi-am facut o fusta dintr-o pereche intreaga de jeansi, si a iesit foarte interesant. A trebuit sa le fac si colegelor de clasa (eram la liceu). De acolo mi-a venit ideea sa folosesc toata partea superioara a pantalonilor. Tatting-ul e migalos si mai ales face bataturi la degete :P..

      Ștergere
    2. supeeer tare. arata beton.
      multa bafta!!

      Ștergere